Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Thursday 19 April 2012

Oh Fatwe...


Aku ingat lagi masa aku study degree beberapa tahun yg lepas....
Keluar arahan utk tak menggunakan bekas polisterin yg warna putih tu..yg slalu kita guna bila beli makanan...
Yg mcm ni haa...
Kdt to : Mictika
Kena tukar pakai polisterin cmni....

Kdt to: Pluckthepoppy

Masa mula2 tu terasa janggal sangat guna benda alah ni...
Mana taknya...kena buat bayaran tambahan sebanyak 20sen ok....
Bermaksud if harga nasi goreng RM3.00 + polisterin nih RM0.20 = RM3.20...
Biasalahkan dah nama pun student..mesti berkira punya...

Lagi satu...bekas nih cepat je lembik...Aku nih jenis makan nasi mesti nak kena ada kuah...
Then bila letak kuah + lauk-pauk..Sampai je kt hostel dh lembik bekas nih..huhu...
Tapi utk kesihatan punya pasal...aku ignore lah segala kesulitan tu...hehe...(konon)...

Susah2 sgt..aku usung tupperware pergi kafe...ahahaha....

Kdt to: Melakacity


Lagi senang...nak bubuh kuah mcm lautan pun xpe..confirm tak lembik punya bekas nih...
If aku nak mkn nasi + tom yam...aku usung dua tupperware..
Kalau tak cukup aku rembat tupperware roomate aku...ahahaha....
Mula2 agak malu..tapi lama2 orang tiru...hik3....

Tapi sekarang...polisterin putih tu kembali bertapak...
Susahkan nak tinggal benda yg dh biasa kita guna walaupun tahu sebenarnya ia memudaratkan?
**Membe aku panggil tupperware nih FATWE...hahaha...ssshhhh..jgn bgtau dia noh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...