Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Tuesday 15 May 2012

Hari-hari aku dengar ceramah free!




Hari-hari aku dengar ceramah free....
Sebab jiran kat sebelah rumah aku ni suka bertempik kat anak dia...

Hari-hari aku dengar ceramah free....
Sebab hari-hari anak2 jiran sebelah rumah aku ni buat perangai...

Hari-hari aku dengar ceramah free....
Sebab bila jiran aku ni buka je mulut dia..dengar sampai rumah hujung....

Hari-hari aku dengar ceramah free.....
Sebab tak kira siang, tak kira malam, jiran aku ni marah anak dia....

Hari-hari aku dengar ceramah free.....
Sebab anak2 jiran aku ni suka buat aksi...

Hadoila....
Apa nak buat....
Hari-hari aku dengar ceramah free.....
Huhu @_@
 
23 Jamadilakhir 1433H

2 comments:

Anonymous said...

huhu nasiblah dpt jiran mcmtu

ecadwinkyasha said...

hahaha.bestnya dpt ceramah free..eca pun kdg2 dpt gk :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...