Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Thursday 10 May 2012

Segala yang indah bersama NESCAFE!




Bila sebut je Nescafe (#Nestle100 http://bit.ly/HYruvy)...
 
Aku akan teringat kenangan indah aku sewaktu aku Form 5...
 
Aku ni sekolah asrama...makanya setiap makanan dan minuman akan dikongsi beramai-ramai....Biasalah duduk asrama memang macam tu...
 
Al-kisahnya Form 5 kan nak ambik exam SPM...so kami pun pakatla satu dorm nak study malam....
Tapi..mata kami ni cepat je mengantuk...itulah gatal sangat nak study malam...tapi study siang pun mengantuk jugak..tambah-tambah kena subjek Sejarah..haha...
 
Pastu ada sorang member aku syorkan beli Nescafe...wah..idea yang hebat....apa lagi..kami pun keluarkan duit sorang sikit beli stok Nescafe bajet sampai habis SPM....Bila dah ada Nescafe tu..apa lagi..terbeliaklah mata kami study...ahahaha...siap gelak-ketawa lagi sampai Subuh...
 
Hrmm....rindu sungguh aku ketika itu...gelak ketawa bersama member..sambil2 menghirup dan menikmati Nescafe..sekarang tak dapat dah macam tu...huhu..=(
 
 18 Jamadilakhir 1433H

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...