Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Monday 4 June 2012

Aku pun bercuti jugak...




Fuh...seminggu aku tak update blog...Baru hari ni berkesempatan lepas menghabiskan 'percutian' aku..hik3...

Bukan budak2 je cuti tau..Aku pun amik cuti jugak (padahal tak kerja pun..hihi)..Kebetulan En.Hubby cuti seminggu sebab bos dia kahwin..so grab the oppurtunity utk menghabiskan percutian....

Of cozla percutian aku di Ipoh..balik ke rumah mak abah aku...Berada di sampin orang tua kesayangan..Meluangkan masa dengan diorang..Sebab aku duduk jauh..huhu...Mak mentua dekat je dengan umah..5 minit jalan kaki dah sampai...

Masa kat Ipoh aku buang masa pergi shopping dengan mak dekat Mydin baru Bandar Meru Raya...Memang besar Mydin tu..Sampai lenguh kaki berjalan...Itu pun tak habis lagi aku jelajah semua department...Ramai orang..Maklumlah excited dengan 'supermarket' baru...Harga pun murah....Ikan2 semua fresh...

So, hasil shopping aku dengan mak...Inilah hasilnya....



Stik bakar..Bukan stik kambing or lembu....hihi


Sotong bakar pun ada....


Ikan mambung pun ada..Semuanya beli kat Mydin..Murah tau..Segar pulak tu....

Malam tu kami makan dengan penuh berselera..hik3..Maklumla semua ada..Cuma seorang je adik aku kat Indonesia....Nanti nak buat lagilah menu nih..

13 Rejab 1433H

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...