Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Thursday 5 July 2012

Kait Jarum Satu: Alas Gelas (Coaster)




Salam Nisfu Syaaban kawan-kawan sekalian...Lama tak update blog...Buzy dengan kehidupan seharian as 'housewife'..haha...

Hari ni aku nak share dengan korang alas gelas a.k.a coaster yang 'berjaya' aku kait sekian lama dulu..ala masa zaman bujang..Cit..baru hari ni nak upload gambar dan share dengan korangkan? Alas gelas ni dah lama siap cuma aku tak guna-guna lagi..Saja simpan dan guna bila dah kahwin...hihi...

Sekarang aku nak keluarkan harta karun aku nih....

Tadaaaaaa!!


Amacam korang? Cantik tak? Ok tak? Toink2...Lebih-lebih pulak aku nih..hihi...Warna purple + pink as border...Eh kejap..selalunya set gelas ada 6 bijikan? Cuba kira ada berapa tu...tujuh ok!Terlebih rajin gamaknya aku nih..Maklumlah excited bila dapat buat satu pattern yang baru...

Oh ye...aku menerima tempahan untuk coaster nih..Harganya RM2 untuk satu (tak termasuk harga penghantaran)...Bagi siap2 yang berminat, boleh hantar email dekat riesa8586@gmail.com with details ok....

Oh hari ni mendung je...Sodap tidur nih...Tapi tak boleh..Aku nak siapkan lagi satu projek...Dah siap nanti aku upload gambarnye ye! Chiawwwwwww....^________^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...