Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Monday 16 July 2012

Setelah Tiga Bulan Aku Bersama Nuffnang




Hari ni aku terrajin sikit nak bukak akaun Nuffnang aku...Dan Alhamdulillah.menunjukkan sedikit peningkatan berbanding minggu lepas....

Let see what I got...


Untuk Buffered Earnings aku bertambah lagi dan masih dalam proses untuk naik ke satu tahap..hihi..Maxis Home FWBB..Terima kasih ye..

Untuk Metered Earnings bertambah lagi satu menjadikan ME aku yang ke-4 iaitu Drypers Relaunch..jadilah..ada jugak masuk walaupun tak sebanyak macam orang lain...hihi


Ha untuk CPC pulak..ada 3 pertambahan..wow!Terima kasih ye yang sudi klik-klik my Nuffnang...Love u so much!(oppss...karang jeles pulak my hubby..hihi)

Emm...setelah tiga bulan bersama Nuffnang jumlahnya adalah...RMxx.xx..mana boleh bagitahu...nanti dah sampai waktu baru diannouncekan...Tak banyak macam yang lain-lain..Diorang dah siap boleh cash out!Aku? belum lagi..waaaa....

Bagi yang belum daftar Nuffnang..sila daftar cepat2 ye!Mana tahu boleh buat duit raya ni untuk bagi kat mak abah dan adik-beradik..hihi...Klik Nuffnang ni ye...
Oh..nak mintak korang tolong klik gambar di bawah ni...Mekasih ye...Sedapnya aiskrim tu!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...