Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Saturday 29 September 2012

Alhamdulillah

Rasa letih sungguh badan aku 2 minggu ni...Nak masak pun tak berapa nak lalu..huhu..Tapi memandangkan hari ni cuti, aku paksa jugak diri untuk masak buat En.Hubby..

Masak simple2 je..Ketam tiga rasa dan telur dadar..Ala, duduk berdua..Aku pulak makan je apa pun..Tolak batu dengan kayu..hahaha

Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah atas segala rezeki yang Kau berikan kepada kami suamisteri.Kuatkan imanku..kuatkanlah semangat hambamu ini Ya Allah untuk menjaga amanah Mu ini dengan baik..

Kadang-kadang aku hampir rebah..Kadang-kadang aku hampir menyerah..Tapi atas semangat yang diberikan oleh orang tersayang..Aku perlu juga untuk hadapi segalanya dengan tabah..

Sekarang aku merasa dan tahu pengorbanan seorang ibu untuk anak-anak mereka...Oh, betapa peritnya tapi itulah lumrah dan fitrah manusia....

Doakan semoga semuanya baik-baik saja..Ameennn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...