Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Wednesday 5 September 2012

Selesai Sudah Pendaftaran Dengan KKM




Setelah berhempas-pulas mendaftar secara online dengan KKM (Kementerian Kewangan Malaysia) akhirnya diluluskan. Alhamdulillah..Tinggal nak print sijil je...

Setiap tiga tahun sekali kena buat permohonan pembaharuan pendaftaran. Aku cuma tolong abah aku je. Dokumen sokongan semua dia yang sediakan.hihi

At least aku ada jgk pengalaman deal dengan KKM dan e-Perolehan. Siapa lagi yang nak tolong parents kalau bukan anak-anak kan? Selagi aku mampu dan sihat, akan aku curahkan segala tenaga dan usaha untuk aku balas jasa parents aku yang membesarkan aku.

JANGAN KEDEKUT!

Itulah salah satu sebabnya aku mengintai peluang pekerjaan. Selain nak tolong ringankan En.Hubby aku, boleh jugak aku bantu parents aku walaupun sedikit.

Entahlah, masih takde rezeki lagi untuk aku agaknya. Takpe..akan aku usaha. 

Oklah..nak solat Asar. Jangan lupa untuk kita doakan kedua ibu bapa kita ye...(✿◠‿◠)

Oh..sakitnya masih terasa!!waaaaaa..........(╥_╥)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...