Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Monday 3 September 2012

Stesen Radio Temin Fm..Ate Moh Le Kite Dengor...




Dah lama sebenarnya aku layan Temin Fm ni..Cuma tak diceritakan dalam blog..ahaks..

Dan hari ni aku dah letak radio Temin Fm dalam blog aku..Senangkan aku jugak kan..Terus dengar melalui blog aku je..hehe

Actually Temin Fm ni berasal dari Kampung Temin yang terletak di Sungai Siput, Perak. Menamakan Temin Fm sempena nama kampung tu dan pengasasnya pun menetap di Kampung Temin..Ohh..kampung aku tuuuu...

Tapi bukan bermakna di 'manage' oleh aku (◕‿-)..Tapi diusahakan oleh sepupu aku yang teramat 'kreatif dan inovatif''...hahaha...Dan kemudian bertambah jumlah Deejay yang berminat untuk ke udara dan 'mempromosikan' suara diorang ke cuping telinga pendengar Temin Fm...

Oklah..siapa2 yang berminat nak tengok dan ziarah blog Temin fm ni..Klik Banner kat bawah ye!


 
Tahu tak dengan gigi korang yang putih melepak dan bersinar2 tu boleh membantu korang menang 1 carat diamond*?? Cubalah!Klik gambar kat bawah..(◕‿◕✿)
 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...