Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Tuesday 16 October 2012

Macam-macam Terjadi

Dah lama rasanya aku tak update blog..
Menguruskan diri yang tak berapa sihat ni..Amat mencabar utk aku...

Hari Ahad lepas aku baru keluar wad..Alahan teruk sampai kekurangan
air dalam badan...

Minggu depan repeat balik jumpa doktor..Takpela utk kebaikan aku dan baby..hihi

Alhamdulillah en.hubby pun faham dgn situasi aku.Dialah uruskan semua
hal2 rumah.Kesian dekat dia tapi nak buat mcm mana aku mmg tak larat.

Hrmmm...plan nak pergi bercuti...Tapi dekat mana ye?Any
suggestion?Kalau ikut plan lambat lagi tahun depan baru boleh pergi
oversea.Itupun bergantung pada kesihatan.haha

Oklah..nak pergi jumpa doktor..Take care u all....:-)):-))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...