Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Monday 26 November 2012

Curi Masa

Adeh...penatnyelah...Curi masa jap update blog.hihi...Setelah membasuh baju,kemas dapur,beli ikan dan sayur,buat sarapan utk En.Hubby..Tersadai aku depan TV...

Rehat jap kasik refill tenaga...Tak boleh paksa oo nak buat kerja.Kang tak pasal2 pitam pulak.Sapa yang susah?En.Hubby jugak...hihihi

Sejak kahwin dengan En.Hubby,aku mula tahu makan kulat sawit.Sedap tau.Semalam rezeki mak mentua bagi kulat sawit rebus.Aku yang dah kenyang pun bedal je.Mana boleh tahan..haha

Hari tu aku buat masak kunyit.First time buat dan En.Hubby kata sedap.ngeh3~...Makan nasi berlaukkan kulat sawit pun dah cukup...Aku pulak memang jenis suka makan cendawan.Tak kiralah cendawan apa pun janji boleh telan...

Owh...nak sambung rehat.Jap lagi nak masak untuk lunch pulak...Nanti aku merepek lagi ye...kui3.Tata....

--------------------------
Posted via Samsung Mobile©

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...