Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Thursday 8 November 2012

Hujan Dan Tidur....

Owh...Hujan lebat di sini.Membuatkan mata aku semakin berat untuk dibuka.hihi..Hujan2 ni tido pun sedap.Tapi nak update blog dululah.

Cadangnya nak pergi ke Tanjung Dawai tapi nampaknya terpaksalah cancel plan tu.Hujan dohhh...Dengan jalan jam dekat depan IPD Kuala Muda tu.Malaslah aku.Kat situ pun dah berjam sangkut.Buang masa dalam kereta je.

Dan esok hari Jumaat.Yeaaa...Esok takde apa2 aral melintang kami nak balik Ipoh.Tak sabar rasanya nih.Hari tu raya tak boleh balik sebab duduk dalam wad.Ha ni dah rasa sihat,Alhamdulillah barulah lega sikit nak berjalan ke nak balik kampung ke.Eh rumah mak abah aku kat taman.hihi..Takde kampung lagilah.

Sebut pasal kampung nih,lama dah aku tak balik kampung jenguk sedara-mara aku dan Tok.Kampung Temin,lama dah aku tak menjejakkan kaki kat sana.Apa ceritalah ye?Kampung aku lagi satu,Selama..Apalah Tok aku tengah buat skrg nih?Mencangkul kot.hihi..Hujan ni Tok..Kang demam pulak.

Oklah..nak tito..hihi

--------------------------
Posted via Samsung Mobile©

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...