Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Tuesday 22 January 2013

I'm In Ipoh





Sejak menjejakkan kaki dekat Ipoh ni..Keadaan diri tak begitu bagus..Selesema, batuk dan sakit kepala...Tanda-tanda nak demam.. Itupun masih sempat tolong abah jual buah dokong.hihi..Balik rumah je terus terlentang kepenatan.. Mana taknya seharian aku duduk kat tengah panas..

Hari ni aku amik cuti...Demam..haha..Adik aku pulak yang jaga kedai buah...Sehari berniaga Alhamdulillah kutipannya agak memberangsangkan...Hari ni tak tahulah macam mana..Tunggu dia balik baru aku soal-siasat..

Alahai..Rindunya dekat En.Hubby...Dia tak balik Ipoh sama coz kerja..Aku diizinkan balik sorang2..haha..Bagus jugak..Boleh aku balik lama..Seminggu aku duduk kat Ipoh ni..kui2..Tapi kesian dekat En.Hubby..Sunyi katanya..Tak boleh nak sembang2 dengan baby..haha...Sabar ye abang..Nanti syg balik...

Baby dalam perut ni makin aktif..Gerak sampai kadang2 nampak pergerakan tu..Especially kalau letak bantal cute atas perut..Pergh..Nampak bantal tu terangkat..haha...Hari tu scan tak nampak lagi gender baby...Baby malu kot..Ikut sapa aku pun tak tau..huhu..Tak kisah sebenarnya lelaki atau perempuan...Cuma excited nak tahu..haha

Well...sekarang ni tengah ushar2 barang baby..Beli apa-apa yang patut dulu..Tak nak membazir...Kalau ikut hati tu semua yang berkenan kat hati aku nak beli...Tapi, ikut kata orang tua..Belilah mana yang diperlukan...Jangan membazir sebab baby ni cepat membesar..Betul jugak tuh...

Oklah..Nak buat tempoyak ni..Durian kat kebun masih ada...hihi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...