Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Tuesday 25 September 2012

Aku Ponteng Bertugas Hari Ni..

Aku ponteng!! Tak mau pergi PASTI hari ni..Merajuk...huhu

Actually aku bukan saja-saja ponteng..Demamla..Tak larat rasanya nak menabur bakti dekat budak-budak tu hari ni...

Adakah demam terkejut?hahaha...

Mana tak terkejut 'badak' ko..hari-hari aku mengadap budak2 yang teramat nakal..Haish...Ini kes murid-murid dera cikgu..T__T

Ada yang menangis tak tentu pasal..Ada yang nak berkepit je dengan cikgu..Rimas aku..Tapi..macam tulah budak-budakkan..Kalau orang tua..Aku pun naik geli-geleman..hahahaha

Nasihat aku..Bagi yang berminat nak jadi cikgu ataupun menjadikan cikgu ini adalah pilihan terakhir..Fikirkanlah semasak2nya..Sebab cikgulah yang bertanggungjawab mendidik anak-anak sehingga berjaya...

Cikgu juga yang membentuk peeribadi anak-anak secara tak langsung...

**Mau berehat sepuas-puasnya hari ni..^^,


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...