Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Friday, 27 April 2012

Jom jawab teka-teki ini...




Selepas berperang dengan sudip dan kuali di dapur..akhirnya aku berkesempatan untuk mengadap blog aku nih...hihi

Hari ini aku ade teka-teki utk korang...

Senang je soalannya....

"Dalam banyak2 lagu, lagu apa yang paling murah?"


Haaaa...senang tak? Mcm kata anak sedara akula 'senang kacang'..ceewwaaaahhhh..padahal tak boleh jwb pun...huhu

Ok klu korang terror sila jawab teka-teki nih...

Bagi pemenang yang cepat dan tangkas dan betul jawapannya...aku akan announce pemenang dan hadiahnya aku letak header blog dia sekali dgn announcement...okla tu kn?hik3...

Jgn lupa tinggalkan link blog korang dgn jawapan sekali yer....

Tarikh tutup : 27/4/2012
Masa : 2.45 petang...

Sekian, harap maklum....

Psssttt...cepat2....

Bagi yg nak hadiahkan "handbag" kt mak, isteri atau makwe atau pd diri sendiri sila klik SINI..ada promosi...!!

3 comments:

zaza iman said...

lagu 3 kupang..hukhuk..

zaza iman said...

http://sweetdicember.blogspot.com/

salykin said...

lagu 3 kupang la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...