Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Tuesday 24 April 2012

Kerja Oh Kerja...




Dah berhari2 aku tak update blog...

Rindu sebenanarnya kt blog aku nih..tp aku xde idea..kering nak taip ape..hahaha

Pagi td with En.Hubby pergi sekolah Tasek Apung..konon2 nak jumpa Guru Besar utk wat salinan disahkan....

Tunggu punya tunggu...dia kata dia sain utk org yg dia kenal jekk....Ceh...Kalau aku tau dari awal, tak payah aku pergi jumpa GB tu..kedekot!
 
Aku pun tak paham apasal susah sgt dia nak bg sain...bukannye aku suruh dia jd penjamin aku...

Last2 aku pegi PPD..settle prob ak...TQ utk En.Bukhri sudi sahkan utk saya..hihi...Nnt sy cari En. lagi ye utk wat pengesahan...
 
Then borang apply kerja selamat diposkan..Alhamdulillah...mintak2 selamatla sampai borang tuh...
 
Kerja oh Kerja....
Harap2 aku ada peluang utk dpt kerja tu!!

Kdt to : Motivasi Kerja

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...