Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Tuesday 19 June 2012

Akhirnya dapat jugak aku buat booties untuk newborn!




Alhamdulillah...Praise to Allah that still gave me a chance to breathe on this earth and over every living grace and blessings from Him.
 
Dah lama tak update blog..actually I'm quit buzy with my new project yang tak seberapa..huhu...Yeah...I'm crocheting whole day and week!
 
Last week..I'm crocheting a pair of booties for newborn baby!I'm so excited and thrilled when I got the pattern from the Internet...huhu..Mula-mula agak susah juga nak memahami dan membaca istilah crochet..tapi..bolehla sikit-sikit atas usaha...
 
Wanna to see handmade of the booties?And scroll it down!!
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
 
 
Haa...comel tak? Dengan warna pink yg 'garang' itu..hihi...Akhirnya hajatku kesampaian untuk membuat booties ni...Sajalah untuk mengisi masa lapang aku...Al-Maklumlah..job tak dapat2 lagi....Booties ni sesuai untuk bayi yang baru lahir sampai umur 3 bulan...

Hrrmmm..tetiba aku terpikir...If aku buat bisnes crochet ni..ok tak? Apa pendapat korang? Help me please..need your suggestion and opinion..TQ!

29 Rejab 1433H

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...