Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Monday 30 July 2012

Masih Lagi Berharap




Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan usia aku untuk berpuasa di hari ke 10 Ramadhan. Semoga Allah menambahkan lagi usia kita untuk menghabiskan puasa tahun ini. Amin...

Bersyukur juga kepadaMu Ya Allah atas segala nikmat yang telah kau berikan ke atas kami suamiisteri. Tak terhingga banyaknya nikmat yang kami kecapi sehingga hari ini.

Tahun ini merupakan tahun pertama kami berpuasa as SUAMISTERI. Perasaan? Seronok sebab dapat berpuasa bersama dengan orang yang kita cintai.

Tapi, sedih juga kerana kebiasaannya tahun-tahun sebelum ni aku berpuasa dengan mak abah. Kadang-kadang terasa kekurangan dalam diri tapi itulah lumrah manusia. Keadaan tidak akan sama setiap masa. Betul tak?

Dan di bulan Ramadhan yang mulia ini aku harap pintu rezeki pekerjaan untuk aku terbuka. Aku masih lagi mencari dan menggali ruang-ruang pekerjaan. Namun, aku masih tidak putus mengharap dari Yang Maha Esa.

Amin.....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...