Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Thursday 1 November 2012

Dah Hampir Penghujung 2012


Baru hari ni ada mood nak update blog lepas discaj dari hospital..Discaj petang raya tuu..huhu...

Hari ni masuklah ke dalam bulan baru...Menghampiri penghujung 2012..Masih ada lagi impian dan hasrat aku yang belum tercapai...Takpelah..Akan aku usahakan pada tahun depan pulak..Insya Allah...

Sekarang nih..Aku berharap kesihatan aku berkekalan sampai saat aku melahirkan zuriat aku..Tak mau dah masuk hospital..huhu..Tak mau drip lagi..Hari tu kena drip sampai 12 botol kau..Sungguh kekeringan air badan aku nih..Pastu mulalah 10 minit sekali pergi tandas nak terkucil je...

Lepas ni ada tiga appointment dengan klinik sakit puan..terutamanya kena amik darah..hasih..Masuk nih dah banyak darah aku kena amik..Huaaa...Setitik darah jenuh aku nak cover dengan sepinggan nasi..haha...

Terima kasihlah buat En.Hubby yang sentiasa berada di samping saya memberi sokongan..Sabar dengan kerenah saya..Untuk anak kita jugakkan..^^,

Terima kasih jugak buat mak abah, mak dan ayah mentua sudi menjaga saya, buat air penawar dan macam2 lagi...Kesian jugak sebab terpaksa susahkan mereka..Bukan ku pinta..Tapi itulah tanpa mereka lagi lemahlah semangat aku..huhu

Sekarang ni semangat main Virtual Villagers..Walaupun dah main..Tapi aku ulang balik..hihi..Syokkk...

Kongsi cerita Nescafe korang di sini..Klik Gamabr ok ^^,



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...