Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Wednesday 14 November 2012

Keheningan Pagi

Alhamdulillah..Pagi2 yang sejuk ni masih lagi aku rasai nikmat yang diberikan oleh Allah...Masih lagi diberi peluang untuk menghirup udara dan semoga diberi lagi peluang untuk aku perbaiki segala kelemahan dan kesilapan yang dilakukan...

Sekarang aku dah ada kt SP...huhu..Petang semalam sampai.Sedih dan berat hati jugak nak meninggalkan Ipoh..Takpe,pasni aku balik bawak anak...hihi..

Terasa letih badan2 tambah2 dah berbadan dua ni...Usia kandungan pun dah semakin meningkat.Sangat teruja tau tanya dekat mak macam2 tentang mengandung ni sampailah saat nak melahirkan.

Bila difikirkan saat bersalin,hati jadi tak keruan.Mintak2 saat itu dipermudahkan olehNya..Amiiiiinnn....Takut jugakkan..hihi

Bila tengok barang2 baby skrg ni,sangat teruja nak membeli.Tak sabar rasa nak ajak En.Hubby pergi shopping.Tapi belum masanya lagi.Aku rasa masih awal lagi nak beli barang2 untuk our little sweetheart.

Emm,oklah..Aku nak pergi market nak beli lauk utk masak tengahari..Ta ti tu.....!

--------------------------
Posted via Samsung Mobile©

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...