Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Monday 5 November 2012

Sarung Tisu Kait

Dah lama aku idam2kan untuk kait sarung tisu. Cari punya cari pattern dlm internet aku pun choose yang paling mudah dulu nak buat.

Sebab aku nak tahu basic macam mana nak buat sarung tisu nih.Then kalau ada rezeki aku ubahlah pattern tuh.

Gambar di atas adalah hasil cubaan pertama aku.Hasil tak berapa memberangsangkan sebab aku guna benang Polly Minlon halus.Ikut pattern asal guna benang biasa tu.Haha..Aku mmg suka derhaka pada pattern asal.

Warna benang ada dua kombinasi.Warna pink dan kuning.Pada aku agak bangkitla warna ni.hihi.Macam ceria gitu.

Nak order?Boleh...Pm la bg yg berminat.hihi

--------------------------
Posted via Samsung Mobile©

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...