Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Thursday, 22 May 2014

Aku Orang Biasa

Hari tu masa on the way nak balik ke rumah, husband ajak singgah rumah
Mak Wa..kakak pada mak. Sajalah singgah bagi tengok anak...Lepas
bersalin dulu Mak Wa tak tengok lagi anak aku...

Al kisahnya masa dinner, aku ditanya oleh Mak Wa..Eh makan lauk apa.
Aku pun tunjukklah aku makan ikan pekasam dengan ikan sungai tu.

Mak Wa macam hairan tengok aku boleh makan ikan sungai. Siap announce
lagi kat satu rumah yang aku makan ikan sungai..hihi.Tergelak aku...

Aku dah biasa makan semua tu sejak kecik. Terima kasih pada Mak Abah
sebab ajar aku makan macan tu dari dulu lagi. Aku tak jakun jumpa
makanan Melayu kita tapi aku jakun bila jumpa makanan Barat...

Aku orang biasa walaupun aku asalnya dari pekan metropolitan....hihi

2 comments:

Harith Iskandar said...

dah lama xmakan ikan sungai.kalau boleh nak mengail sendirik ehe

RiEsA said...

Amboi.,terror nk mengail sendiri..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...