Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Wednesday 18 April 2012

Preview of My Wedding #1: Hanya dengan satu lafaz...





 28 Januari 2012 bersamaan 5 Rabiulawal 1433..

Alhamdulillah...hanya dengan satu lafaz...maka termaktublah a.k.a sah menjadi isteri kepada 'si dia'...
Syukur..akhirnya apa yg aku dan dia impikan, harapkan dan pertahankan akhirnya menjadi kenyataan....Walaupun banyak rintangan dan halangan yg aku dan dia lalui...Alhamdulillah..Allah berikan kami kekuatan....
Apa perasaan ps menjadi isteri?
Ahahaha..aku macam tak percaya lagi yg aku dh jadi isteri..yela..dia datang dan pergi dlm masa sehari...serius..kadang2 aku termenung..betul ke nih aku dah nikah..hihihi..and of coz la aku gumbira...sape tak gembira beb..dh naik satu pangkat..muahaha...beronok2 aku dlm hati nih...
Satu fasa sudah selesai...fasa seterusnya akan dilancarkan hari ahad ni..Insya Allah...banyak lagi benda yg perlu aku selesaikan sebelum majlis berlangsung...aku harap semuanya berjalan lancar seperti yg dirancang...
Bertepatan dengan Hari Maulidurrasul aku tak nakla ada karaoke2 cm kenduri2 lain..aku tak nak ada lagu2 yg membingitkan telinga tetamu yg diundang...korang perasan tak bila pergi kenduri slalu pasang lagu kuat2..nk bersembang pun kena jerit2..haish..aku tak nak la wt mcm tu..tak suka...
Utk hari pernikahan aku yg lepas...thanks mak n abah coz sanggup berkorban masa, tenaga dan wang ringgit utk aye!!cyunk cgt2 kt mak n abah...!!thanx jgk utk opah2 sedara, mak2 and pak2 sedara, sepupu2 dan anak2 sedara (semua belah mak), tok, jiran2 sebab sudi dtg tolong menjayakan majlis ni...adala 100 lebih org dtg..Alhamdulillah....Nanti time kenduri dtg lgi ek...hihi
**Aku mula menjaga apa yg aku miliki scr sah...dan aku mula menjaga apa yg patut aku jaga kerana setiap langkah aku, dosa aku akn ditanggung oleh dia.....
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...