Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Wednesday 18 April 2012

Preview of My Wedding #2




Erkkkk...
Alhamdulillah...kenyang sudah perutku ini...baru je pas lunch ngn En.Hubby.....
Syukur atas nikmat yg telah Kau berikan kpd kami Ya Allah....
Aku nk review blk mjlis perkahwinan aku ngn En.Hubby tersayang...
Utk dijadikan sejarah bertulis walaupun di alam maya...
Boleh tunjuk kt anak2...hihi

Aku upload sikit dulu gmbr majlis sebelah aku....
Tema maroon....

Ramai betul yg amik gmbr..cm artis le plak...tp bukan slalukn?

Lauk-pauk di hari kenduri...
Daging masak hitam a.k.a malabari...family faberet & resepi turun-temurun nih...hihi

Gulai udang pn ada....

Ayam goreng serai..faberet bebudak...

Ada lagi lauk-pauk..tp upload ckt je...

Pengapit aku cakap..jp2 kain tersepit...huhu



Malam...sesi memakan kek and membuka hadiah..kebetulan birthday hubby....so smbut sama2la ngn dia..hihi...kek coklat sponsor by my cousin..yummy..sedap sgt...n kek yg btk love tu sponsor by my aunty....tq all! ade lg satu kek...cheese kek....xde lak gmbrnye...huhu..
Okla..thats all utk tatapan mata korang..^_________^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...