Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Wednesday 18 April 2012

Preview of My Wedding #3



Masih nak upload gambar kenduri khwin aku...hihi

Nak tengok?Jommmmmmm.....

Ini tukang make-up aku..dr hari nikah sampai hari kenduri..aku panggil dia K.Bibah..pakej pengantin pun aku amik kt dia...So far..aku amat berpuas hatila ngn pakej dia..harga dia pun berpatutan...
Ketiga2 jejaka hensem kat ats ni Cameraman aku...baru peringkat amatur..aku kasi peluang utk dorg jd profesional..ahaha..
Hantaran dari pihak aku utk hubby....Al-Quran & Kaabah khas from Mekah, T-Shirt and Kemeja, Set Wallet & Tali Pinggang & Watch from Latina, Towel Happy Wedding Day, Set Uber Man, Tepak Sireh, Sejadah also from Mekah, Halwa Mangga ngan Bakul Pastri..Jap..cukup tak sembilan..ok2 cukup...hihi
Hantaran dr Hubby..Set Safi Rania Gold, Sejadah, Al-Quran & Kaabah dr Mekah, Baju Kurung Moden, Telekung, Jam Tangan & Handbag F.Timber, Sireh Junjung ngan Kuih Tat Nenas...
Pelamin..bukan utk bersanding..utk tgkp gambr je..simplekn?
 Hiasan meja VIP...aku puas hati ngn hiasan meja makan ni....
 Wakil kedua2 belah pihak utk penyerahan hantaran....
 Ha...jaga2 dgn pandangan mata anda..hensem tak mamat ni?hihi..dia ni pengapit hubby...sape2 yg nak wt dia jadi calon suami..bolehla..kosong lagi...
 Dia ni plak...jd pengapit aku adala dlm 5 minit..sorryla yer dear cousin...tetiba jd pengapit terjun plak....oppss...tp dia xley dicalonkan calon isteri korang ek..dia sudah berpunya.....melepas...kui3...
 Inila pengapit aku yg dirancang dr awl...tetiba dia ade prob..tu yg tarik cousin aku jd pengapit jp..last2 dh settle prob die..sah jgk jd pengapit aku..hihi..ni pun cousin ak gak...belah mak..yg ats cousin belah abah..
Emm...lagi nak story ape ek...nnt dululah..,ngtk..nak pegi zZzzzzZ dulu...hihi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...