Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Wednesday, 2 May 2012

Aku Bukan Sekadar Housewife...




Ya...aku bukan sekadar housewife ok...

Aku jugak sedang berusaha utk menjadi petani berjaya dalam taman perumahan aku nih...

Haha...cita-cita tinggi tu....Tapi, apa salahnya kan? Bila ada cita-cita..barulah kita berusaha untuk mencapai cita-cita...kalau tak, duduk termenung jela...




Haa..inilah langkah permulaan aku dgn En.Hubby..setelah 2 bulan menanti..inilah hasilnya....

Benda ni dah kali ketiga aku amik...Yang pertama dengan kedua dah bagi kat mak..bagi orang tua merasa dulu..ye tak?hihi
 
Bukan sekadar bendi je..ada terung bulat, ada kunyit, ada pegaga, pokok kari, daun kesum, serai, pokok cabai..haaa maman pun ada jgk...dah siap dijeruk pun..huhu...

Bendi ni dah selamat pun dimasak kari sotong oleh aku...ahaha..sedap..aku tak guna setitik racun pun tau kat pokok2 aku nih.....

Emm...sekadar mengisi masa lapang..apa salahnya kita berbakti pada tanah...luangkan masa korang..jangan asyik mengadap komputer, facebook dan blog je...ahahaha...*dush dush aku pun sama *

2 comments:

sis92 said...

wah bagus2 :)

fiqas said...

boleh jimat belanja dapur tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...