Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Wednesday 2 May 2012

Inilah Kerja Aku Di Saat Aku Kebosanan Tahap Gaban....



Alhamdulillah....
Masih diberi kesempatan dan peluang oleh Allah SWT utk bernyawa hari ini....
Dan masih lagi ada kekuatan untuk memasak buat En.Hubby tersayang...ceewwaaahhh...
Semalamkan cuti....tahap kebosanan aku memang berada di tahap yang maksimum....sampai tak tahu nak buat apa dah....membasuh dah..memasak dah..kemas rumah pun dah....basuh kereta pun dah....
Sambil aku duduk melayan TV..aku terpandang katalog dari Tesco....

Kepala otak aku mulalah merencana nak buat something...saja utk mengisi masa lapang...hihi...aku perah punya perah otak aku nih..sampai kering ooo..last2 aku buat benda ni....


Ha..nampak tak apa yg aku buat...Eleh...beg kertas je??Jadilahkan...ade jugak benda yang aku boleh belajar walaupun ianya perkara simple...

Korang try test tgk?Boleh tak?Mesti lagi cantikkan??

Hehe...^______^

Psstt...sapa2 yang minat Yuna...nak jumpa dengan Yuna....klik link kat bawah gambar dia.. ^^,

Klik Sini --> Jom jumpa YUNA!! <--

1 comment:

Ieymah Ismail said...

rajin la..idea best ni..
tq singgah blog acik..follow cni ya..salam perkenalan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...