Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Thursday, 10 May 2012

Exam oh Exam..PTD oh PTD....




Alhamdulillah...dapat surat dari SPA utk exam PTD a.k.a Pegawai tadbir dan Diplomatik....

Tapi...aku masih mempertimbangkan samada aku nak pergi ke tak exam tu....Berapa kali dah aku pergi asyik tak lepas je..jenuh study..lain yang diharap keluar, lain soalan yang keluar..huhu..bukan rezeki namanya....

Apapun..aku tetap akan balik Ipoh jgk minggu ni..kalau tetiba aku rasa nak pergi..sekurang2nya aku dah ada kat Ipoh..sebab exam PTD tu kat Ipoh...huhu...kena spare bawak pensel dengan pen ni....lupa surat panggilan sekali...

Jom-jom..pergi exam!!

  
18 Jamadilakhir 1433H

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...