Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Saturday 26 May 2012

Nak Jadi Macam Ben Ashaari?




Selamat pagi semua...
Alhamdulillah Allah masih lagi memberi nafas kepada kita untuk menghayati dan menikmati seterusnya menyedari kebesaran Allah hari ini....


Tengok je header nih...Mesti semua tahu siapa diakan?

Emm....sejak kebelakangan ini..aku tengok blogger Ben Ashaari makin 'murah rezeki'..
Yela..selama 2 tahun lebih dia berblog...
Macam2 yang dia dapat...
Sesuailah dengan titik peluh dan usaha yang dia korbankan..
Betul tak?

Aku?Nak jadi macam Ben Ashaari....hahaha
Mungkin tidak kot...
Aku tak sehebat dia...Susunan strategi dia mungkin menjadi...
Dan pemikiran dia mungkin jauh lebih hebat dan mantap untuk membuatkan dia terus bertapak di alam maya ini....
Dan dia lebih banyak 'pengalaman' dari aku untuk dikongsi bersama pembaca blog yang lain?
Aku? Masih dalam proses pencarian 'pengalaman' itu....

Apapun..Tahniah diucapkan untuk Ben Ashaari kerana berjaya membuktikan kemampuan dia...
Banggalah juga untuk pihak dia...
Dengki? Oh tidak sama sekali....

Pssttt...Abg Ben..kongsilah tips2 dan petua..hihi

5 Rejab 1433H

2 comments:

Ben Ashaari said...

salam riesa .. insyaAllah .. usaha tangga kejayaan :)

RiEsA said...

wsslm..hik3..yes betul tu..InsyaAllah akan diusahakan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...