Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Monday 14 May 2012

Tahniah untuk Sis Mone!




Aku dah balik ke SP ok..setelah berhari2 di Ipoh..menyambut Hari Ibu dengan mak...Best!!

Petang semalam..on the way nak balik SP....tetiba teringat cousin aku yg dekat Kelantan...dah bersalin ke belum?

So..dengan pantas dan tangkas aku pun amik HP aku dalam poket..terus aku hantar SMS kat dia...

Sis Mone pun reply....dah 2 minggu bersalin...baby gurl...Nur Syafiyah Khalisah nama diberi...

Wow...comel2...mesti comel macam mummy dia..hihi....

Oleh kerana Sis Mone jauh sangat kat Kelantan nun..tak bolehla aku nak pergi melawat dia....Sorry ye akk...nnt ada rezeki saya pergi....

Tahniah ye Sis Mone dengan kehadiran cahaya mata baru....semoga bertambah bahagia dan ceria rumahtangga Sis Mone...hehe..

pssttt...ramai yg bertanya aku bila nak dapat baby nih...aku jawab...Tungggggguuuuuuuuu...!! ^___^

22 Jamadilakhir 1433H

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...