Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Saturday 14 July 2012

Aduh..Terkena Aku!




Petang semalam lepas aku angkat kain kat ampaian..Aku sajala sembang2 dengan jiran sebelah...K.Ina...Sembang punya sembang tetiba je dia jerit panggil anak dia..Amir!Oooo Amir!

Anak: Ada apa mak?
 
Emak : Amir tolong mak kejap...Pergi belikan mak Magnum....
 
Anak: Duitnya mak...

Emak: Nah duit..Cepat balik...

Dalam hati aku ni terdetik..ha..Magnum? Takkan akak ni main nombor ekor pulak..Aku diam je..Segan nak tanya...Tapi memang pelik sangat2la...Siap suruh anak pergi beli Magnum...Dalam 5 minit lepas tu anak dia pun balik...

Anak: Mak..nah ni Magnumnya....
Emak: Pergi bubuh dalam peti ais dulu..Mak nak sembang jap...

Aku:Cit..aiskrim Magnum rupanya! Terkena aku! huhu

Sabar ajelah...^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...