Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Friday 31 August 2012

Merdeka!!!




Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Salam kemerdekaan untuk semua. Apa erti kemerdekaan pada korang? Pada aku, seharusnya minda kita yang patut dimerdekakan dari anasir-anasir barat untuk serap dan amalkan agama Islam.

Wallahualam, itu cuma pandangan aku. Korang aku tak tahu..heeee ^^,

Sempena dengan hari kemerdekaan ni, aku dah tukar header blog aku..pheewiiiittt...Cantik tak? Ala simple je header aku.

Tak macam blog otai kiter Abg Ben Ashaari. Cantik menarik lagi header dia. Siap ada gambar Junior Ben Ashaari a.k.a Qhaliff...Cute ok...

Dalam masa yang sama aku tengah berperang dengan jarum dan benang kait aku. Untuk siapkan buat emak yang buat permintaan minggu lepas. Just a simple pineapple doily crochet for my mom.Wanna to look at my doily?





Still in the progress..about 50% more to complete. Owh, memang menguji tahap kesabaran aku. Inilah first time aku buat doily guna benang kait halus. Special untuk emak!!!

Will be upload the picture when this doily finish ok!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...