Klik Untuk Mengetahui Lebih Lanjut

Saturday, 14 September 2013

Kerja oh kerja

Kerja,manalah kau ni. Jenuh dah aku mencari,aku apply sana sini,tapi masih belum dijumpai.

Ya,mungkin belum rezeki aku lagi.Tapi,tuntutan perbelanjaan rumah yang meningkat ni,aku kena dapatkan kerja. Harga minyak dah naik,dah tentu harga barang pun akan naik. Terima kasihla pada kerajaan.

Dengan kehadiran orang baru,of course perbelanjaan bertambah. Ya,rezeki anak Insya Allah ada. Sabarlah wahai jiwa.

Sent from Samsung Mobile©

2 comments:

Harith Iskandar said...

insyaallah ade tu, rajin2 kan lah mintak lagi :)

RiEsA said...

amin...tak berhenti usaha dan berdoa..mekasih ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...